استاندار مرکزی گفت: ترمیم اعتماد دولت مهمترین طرح دولت سیزدهم‌ است.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ 31 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،فرزاد مخلص‌الائمه روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح سالن ورزشی شهید سلیمانی روستای راونج شهرستان دلیجان، گفت : اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است که در مدت ۱۰ سال گذشته تحت تاثیر قرار گرفته بود و تلاش برای ترمیم این اعتماد در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

وی افزود : حضور مردم در کنار دولت موجب می‌شود گام‌های کوچک دولت به گام بزرگ در راستای توسعه و پیشرفت کشور تبدیل شود

استاندار مرکزی، از بهره‌برداری از ۶۵ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان دلیجان خبر داد و افزود: مشکلات و کمبودهایی در حوزه فضاهای ورزشی و سایر حوزه‌ها وجود دارد که رفع این مشکلات در دستور کار است.

مخلص‌الائمه یادآور شد: ۳۴ هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی سال گذشته به استان مرکزی تخصیص یافت که این مهم شتاب در اجرای طرح‌ها را به همراه داشته‌است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون ۹۶ کارگاه راهداری و ۱۶۸ طرح در حوزه سلامت با ورود این منابع مالی در شهرستان‌های این استان فعال است‌.

استاندار مرکزی اضافه کرد: ۳۲ هزار میلیارد ریال منابع مالی در حوزه عمرانی در سال‌های ۹۵ تا ۱۴۰۰ به استان مرکزی اختصاص یافته که کمتر از میزان اعتبار اختصاص یافته در این حوزه در سال گذشته است.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: ۳۵ هزار میلیارد ریال نیز عوارض مالیات بر ارزش افزوده سال گذشته به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان مرکزی پرداخت شد.

وی گفت: جهاد آبرسانی بزرگترین طرح دولت سیزدهم است و در این طرح ۱۰ هزار روستای کشور تحت پوشش قرار می‌گیرند.

استاندار مرکزی افزود: این استان رتبه چهارم را در حوزه جهاد آبرسانی به خود اختصاص داده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار