معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: اعزام زائران اربعین حسینی در استان از مرز 6 هزار نفر گذشت.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 01 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد حاجی صفری، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ۶ هزار و ١١٢ زائر اربعین حسینی از استان راهی مرز مهران شدند.

وی گفت: این تعداد زائر با ۱۷۲ دستگاه ناوگان اتوبوس حمل‌و‌نقل عمومی استان از ۲۷ مرداد تا پایان روز هشتم شهریور به مرز مهران اعزام شده‌اند و این آمار به‌صورت افزایشی در حال تغییر است.

وی افزود: برای نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) به مرز مهران، بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافربری انجام می‌شود.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: در این بازدید‌ها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آن‌ها از‌جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

حاجی صفری افزود: کارشناسان ادارات راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی (ع) نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از‌جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آن‌ها را به کمیسیون‌های ذیربط ارجاع می‌دهند.

وی گفت: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار