قائم مقام دادگستری استان ایلام ؛
قائم مقام دادگستری استان ایلام بیان داشت :تکریم ارباب رجوع و احترام به افکار عمومی، کاهش حضور فیزیکی مردم در محاکم قضایی و الکترونیکی کردن پرونده های قضایی اولویت اول دستگاه قضایی در استان ایلام است.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 03 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ افشار خسروی بیان داشت :اجرای دقیق فن آوریهای نوین در فرایند پرونده های قضایی، رعایت عالمانه معیارهای قضایی، تلاش برای حبس زدایی و کاهش پرونده های ورودی و استفاده درست از ظرفیت‌ های مصلحین و معتمدین در ۱۵ ماهه گذشته باعث شد استان ایلام بعنوان دستگاه برتر در بین ۳۱ دادگستری کل کشور انتخاب شود.

وی گفت : وجود انتقاد سازنده مایه ترقی سازمان‌های اجرایی در تمام شئون جامعه و مورد قبول و پذیرش همه متولیان است اما ایجاد بی نظمی و تخریب اموال عمومی و سلب آسایش آحاد مردم با هر عنوانی غیر قابل قبول و با شدت با عوامل و بانیان و آمران آن برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار آبدانان نیز افزود : توسعه و پیشرفت، عمرانی و اقتصادی این شهرستان در گرو مشارکت جمعی و امنیت فراگیر است که امیدواریم با معاضدت فرهیختگان و معتمدان طوایف و تلاش دلسوزان در آینده شاهد شتاب چشمگیری در روند عمران و آبادانی شهرستان خود باشیم.

  رحمانی ادامه داد : کلیه مشکلات مبتلابه و پیشنهادات راهگشای شهرستان جمع بندی و به مبادی ذیربط منتقل شده که با نظر موافق شخص استاندار در دست پیگیری است که امیدواریم در سفر آتی رئیس به استان تصمیم‌های سرنوشت ساز و خبرهای مسرت آمیزی در زمینه های نفت و گاز، صنعت، کشاورزی و تونل و فرودگاه در آبدانان باشیم.

در پایان با تقدیر از زحمات دوساله عارف رشنوادی، مجید هاشمی بعنوان رئیس جدید دادگستری آبدانان معرفی شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار