جمعی از مردم استان خراسان‌ جنوبی که هزار و ۲۰۰ کیلومتر را به شوق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمودند، برای این دیدار لحظه شماری می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ 11 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، کاروان مسافران خورشید که حوالی ظهر دیروز - یکشنبه نوزدهم شهریور - از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی عازم تهران شد، صبح امروز (دوشنبه) به مقصد رسید و انتظار برای دیدار به سر آمد.

لحظاتی قبل از این دیدار در اتوبوس‌ها و مکان‌های دیگر عده‌ای مشغول نوشتن نامه هستند و در جست و جوی کاغذ و قلم تلاش دارند دلنوشته‌ هرچند کوچک برای رهبرشان بنویسند.

حاشیه‌نگاری قبل از دیدار مردم خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب

شماری دیگر از مردم جملاتی ماند جانم فدای رهبر، با ولایت تا شهادت و سرباز ولایت را کف دست خود و دیگران نوشتند.

چفیه و سربند بستن از دیگر صحنه‌های آمادگی مردم در لحظات قبل از دیدار با یار است.

حاشیه‌نگاری قبل از دیدار مردم خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب

برخی از اهالی سرزمین خورشید به ویژه چهار شهرستان‌ مرزی استان و مناطق عشایری با لباس محلی حضور یافته‌اند و خاطرات سفرهای گذشته رهبر انقلاب به جنوب خراسان را یادآوری می‌کنند.

افرادی از کاروان مسافران خورشید در بیان حس و حال خود در لحظات وارد شدن به حسینیه امام خمینی (ره) این طور گفتند که حس وصال پدر و فرزندی دارند و آخرین جمله آنان خطاب به مردم استان این بود که "جای شما خالی".

حاشیه‌نگاری قبل از دیدار مردم خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب

برخی افراد نیز از حس غریب خود گفتند و شوق دیدار با ولی امر مسلمین را در لحظات وصال، وصف ناشدنی دانستند.

کارت‌های ملاقات در رنگ‌های متفاوت برای هر شخص صادر و توزیع شده است.

هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی برای دیدار با مقام معظم رهبری در قالب ۳۵ دستگاه اتوبوس عازم تهران شدند و سحرگاه امروز ابتدا در مرقد امام راحل حضور یافتند.

حاشیه‌نگاری قبل از دیدار مردم خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب

مراسم بدرقه کاروان شهرستان بیرجند روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان در حسینیه جماران برگزار شد و کاروان‌های ۱۰ شهرستان‌ دیگر استان نیز همزمان راهی تهران شدند.

هزاران نفر از مردم شریف استان‌های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی» پیش از ظهر امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار