جلسه توجیهی‌ دهیاران در خصوص ارزش افزوده واریزی به حساب دهیاری ها با حضور سرپرست منابع انسانی و رفاه اداره کل امور مالیاتی استان،رئیس گروه مالیاتی استان ، دهیاران بخش مرکزی شهرستان دنا،رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش به ریاست شعبانی بخشدار مرکزی شهرستان دنا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 11 September 2023

جلسه توجیهی‌ دهیاران در خصوص ارزش افزوده واریزی به حساب دهیاری هابه گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این جلسه شعبانی بخشدار مرکزی ضمن خیر مقدم و تسلیت رحلت پیامبر بزرگ اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) مطالبی را در خصوص هزینه کرد درآمدهای امور مالیاتی در پروژه های عمرانی در حال انجام در دهیاری های سطح بخش مرکزی بیان کرد و افزود : تبیین این موضوع سبب افزایش انگیزه در مؤدیان مالیاتی برای پرداخت به موقع مالیات های خود و افزایش رفاه عمومی حاصل از پروژه های عمرانی می شود.

شعبانی اداره امور مالیاتی را یکی از ادارات حساس و موثر در سیستم اقتصادی دانست واظهار داشت : هدف همه ما خدمت به مردم در جهت عمران و آبادانی است که در این راستا مالیات و استفاده صحیح از آن می‌تواند به توسعه و پیشرفت کمک نماید و در شرایط مختلف موانع و مشکلات مهم حوزه‌هایی همچون تولید و اشتغال را نیز برطرف نماید.

وی اشاره کرد : مردم حق دارند بدانند مالیات پرداختی آنها صرف چه اموری می شود و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها باید پروژه های احداثی که از منابع درآمدهای مالیاتی انجام گرفته سالانه تعریف کنند.

شعبانی بیان کرد از حوزه مالیاتی انتظار می رود با بازاریان ارتباط بگیرند و برای کسبه، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در تبیین سیاست های تنظیم گری مالیات دوره های آموزشی در بخش های مختلف برگزار کنند.
لازم به توضیح است سرپرست منابع انسانی و رفاه اداره کل مالیاتی و رئیس گروه مالیاتی استان هر کدام به ارائه گزارش کامل در حوزه مالیاتی و میزان ارزش افزوده واریزی به حساب دهیاران در سنوات گذشته و سال جاری پرداختند و در ادامه دهیاران و شورای اسلامی بخش مرکزی با ارائه نظرات، پیشنهادات و سوالات مربوطه در این حوزه به صورت پرسش پاسخ پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار