معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان از بازسازی و بهسازی اماکن و ساختمان‌های دانشجویی این مرکز با هزینه‌ بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در تابستان امسال و در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 20 September 2023

مجتبی بابایی افزود: معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی اقدامات مختلفی را برای آماده‌سازی دانشگاه و میزبانی از دانشجویان در سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ انجام داد که از جمله آنها می‌توان به عملیات عمرانی در سراهای دانشجویی دختران و پسران و مجموعه غذاخوری (سلف سرویس) مرکزی اشاره کرد.

وی، ایجاد فضای دلنشین و بانشاط در سراهای دانشجویی(خوابگاه‌ها) را از اولویت‌های معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان دانست و گفت: نقاشی سرای چهار دانشجویی "صدرا" به وسعت حدود ۱۷ هزار مترمربع، سرای دانشجویی ۱۰ دختران به وسعت ۶ هزار مترمربع و سرای دانشجویی شماره یک دختران با مساحت یکهزار مترمربع به اتمام رسیده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در بهسازی و تعمیر اماکن دانشجویی در تابستان امسال، بهبود موارد بهداشتی در مجموعه غذاخوری دانشگاه نیز مورد توجه قرار گرفت.

بابایی، اصلاحات بهداشتی در سالن غذاخوری دانشجویی بر اساس استانداردهای بهداشت محیط را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: چیدمان انبار مواد غذایی مجموعه غذاخوری واقع در طبقه همکف با مساحت تقریبی ۲۵۰ مترمربع با توجه‌ به استانداردهای بهداشت محیط نیز بازسازی شد.

وی از تأمین و تعمیر تجهیزات پُخت و توزیع غذا در مجموعه غذاخوری دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد و گفت: در فرصت یاد شده اقدامات زیرساختی در سراهای دانشجویی پسران مانند ایجاد پارکینگ اختصاصی موتورسیکلت و دوچرخه در ورودی سراهای صدرا و تعمیر و بهسازی تاسیسات این خوابگاه‌ها نیز صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ایجاد مجموعه "باغ مروارید"(پارک بانوان) در خوابگاه خواهران با هدف ایجاد شادابی در سراهای دانشجویی از سال ۱۴۰۱ آغاز شد، افزود: این طرح مرداد امسال با هزینه بیش از ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و شامل محوطه‌سازی، ایجاد زمین‌های ورزشی، چمن مصنوعی و فضای سبز است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی مجموعه سرای دانشجویی ۲ پسران نیز با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از شهریور امسال آغاز شد و در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه، خوابگاهی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار