رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی:
در نمایشگاه بهاره اقلام مورد نیاز مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و آجیل و میوه با 15 درصد کمتر از قیمت بازار به شهروندان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ 07 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، علی خودکار ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در انزلی اظهار کرد: نمایشگاه بهاره به همراه بالغ بر 200 فروش فوق‌العاده از 17 اسفند ماه جاری در انزلی برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه و فروش فوق‌العاده مذکور تا پایان سال جاری برپا است، تصریح کرد: 100 غرفه نمایشگاه بهاره محصولات مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی تأمین و توزیع مایحتاج عمومی مردم در آستانه ایام پایانی سال را از اهداف برپایی نمایشگاه و فروش فوق‌العاده مذکور عنوان کرد و گفت: در نمایشگاه بهاره اقلام مورد نیاز مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و آجیل و میوه با 15 درصد کمتر از قیمت بازار به شهروندان عرضه می‌شود.

وی محل برپایی فروش فوق‌العاده را در فروشگاه‌های واقع در بازارچه «گیلار» انزلی ذکر کرد و از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در فومن خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری بازرسان اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، اداره تعزیرات، میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و ... اجرا می‌شود.

خودکار اجرای طرح نظارتی را از 15 اسفند به مدت یک ماه با هدف پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی ذکر کرد. وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه و فروش کالا و یا ارائه خدمات از مراکز مختلف، گزارش‌ها و شکایات خود را به سامانه شبانه‌روزی ستاد خبری 124 و یا شماره 44421302 اداره صنعت، معدن و تجارت و یا شماره 44545952 بازرسی اتاق اصناف شهرستان بندرانزلی اطلاع دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار