کد خبر: ۱۱۲۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 24 September 2023

آسیب دیدگان از سیل در شهرها به شهرداری ها و در روستاها به دهیاری‌ها مراجعه کنندآسیب دیدگان از سیل در شهرها به شهرداری ها و در روستاها به دهیاری‌ها مراجعه کنند

تابناک/گیلان فرماندار آستارا گفت: آسیب دیدگان از سیل هفته اخیر که تاکنون جهت ثبت خسارت به آنها مراجعه‌ای از سوی کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نشده، در شهرها به شهرداری‌ها و در روستاها به دهیاری‌ها مراجعه نمایند.

محمدرضا شهاب زاده در گفت وگو با تابناک گیلان در استارا، با اشاره به افرادی که در سیلاب اخیر شهرستان مرزی بندر آستارا دچار مشکل شده‌اند و خانه‌هایشان آسیب دیده است، اظهار کرد: اگر چنانچه کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون به شهروندان سیل زده مراجعه نکرده‌اند، حتما این عزیزان در شهرها به شهرداری‌ها و در روستاها به دهیاری‌ها مراجعه کنند.

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: باید فرم‌های مربوطه تکمیل و آمار خسارت‌ها به خانه‌هایی که دچار آبگرفتگی شده‌ و آسیب دیده‌اند در سامانه مورد نظر بارگذاری شود.

 

وی با تقدیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان استان گیلان و استان‌های همجوار و جوانان منطقه، به اقدامات مناسب شهرداری‌های آستارا و لوندویل و گروه‌های پرتلاش جهادی در این حادثه سیل اشاره و اظهار کرد: با حضور این نیروها اقدامات مناسبی جهت ارائه خدمات به شهروندان محترم آستارا انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار