رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شناسایی باند سارقان به عنف از یک دستگاه وانت نیسان در محور‌های مواصلاتی شهرستان شهرکرد گفت: پس از شناسایی این باند، طی یک عملیات ضربتی، سارقان در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و خودروی مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 24 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، جعفر نفر با اشاره به دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف در محور‌های مواصلاتی شهرستان شهرکرد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک دستگاه وانت نیسان در حین عبور از محور‌های مواصلاتی شهرستان، مراتب به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی گسترده در سطح حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی باند سارقان به عنف شدند.

وی در پایان افزود: پس از شناسایی باند سارقان دستورات قضایی اخذ و طی یک عملیات ضربتی جداگانه، سارقان در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و خودروی مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شد و پس از انجام دستورات قضایی متهمان با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار