معاون حمل‌ونقل امور زیربنایی منطقه ۴ گفت: بهسازی بلوار ۲۲ بهمن در دو فاز عملیاتی می‌شود که فاز اول آن با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 26 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، علی میرزایی، معاون حمل و نقل امور زیربنایی منطقه ۴ اظهار کرد: در ارتباط با بهسازی بلوار ۲۲ بهمن و با توجه به گستردگی و طولانی بودن این طرح، تصمیم گرفتیم این طرح‌ها در دو فاز مجزا در ضلع شرق و غرب بلوار را به انجام برسانیم که فاز اول از میدان پژوهش تا بلوار ساوه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال انجام است که فقط کار آسفالت و جزئی آن باقی مانده که تا ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: فاز دوم نیز از بلوار ساوه تا میدان خواجو است که بعد از اتمام فاز ۱ در صورت تامین منابع مالی اجرای می‌شود.

معاون حمل و نقل امور زیربنایی منطقه ۴ عنوان کرد: در بحث مالی با مشکل کمبود بودجه مواجه هستیم که در بازدید چند روز قبل مسؤولان از این پروژه قول مساعدت و پیگیری داده شده است.

میرزایی به ویژگی‌های این پروژه اشاره کرد و افزود: قرار است اِلمان‌های شهری مانند مشاهیر و نیز صندلی‌های متعدد، نورپردازی‌های خاص و مسیر دوچرخه‌سواری هم در طول این مسیر ایجاد شود تا شهروندان بتوانند استفاده مناسب و کافی را از امکانات شهری ببرند.

وی به دیگر پروژه‌های منطقه ۴ اشاره کرد و گفت: پروژه‌های دیگری مانند بهسازه پارک شهدای دستغیب و پروژه جدول‌سازی و پیاده‌سازی هشت‌بهشت را در دستور کار قرار داده‌ایم که تا هفته‌های آینده افتتاح می‌شوند.

معاون حمل‌ونقل امور زیربنایی منطقه ۴ در خصوص بهسازی سنگ‌فرش مقابل مقبره شاهزاده محمد و مشکلی که در این خصوص پیش آمده است، تصریح کرد: تقریباً ۱۰ روز از شروع کار این پروژه گذشته بود که اداره آب به دلیل فرسودگی لوله و اتصالات آن، مانع از انجام عملیات شهرداری شد و به همین دلیل طرح تعطیل شد و سپس اداره آب‌وفاضلاب نسبت به تعویض لوله‌های آب اقدام کرد و پس از اتمام عملیات اداره آب‌وفاضلاب، دوباره کار شهرداری برای بهسازی و زیرسازی شروع شد، اکنون نیز روند عملیاتی خود را طی می‌کند.
منبع/فارس

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار