فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی شش ماهه اول امسال کالای قاچاق به ارزش پنج هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال در سطح این استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۶ درصدی دارد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ 04 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته انتظامی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۳ تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شده است.

وی از کشف ۸۵ درصدی پرونده های پلیس فتا در این استان خبرداد و گفت: کشفیات سرقت نیز در فارس طی شش ماهه نخست امسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه با اشاره به هفته انتظامی افزود: در این هفته خدمات مضاعفی در حوزه صدور گواهینامه، ترخیص، شماره گذاری و اجرائیات پلیس راهور انجام و زمان خدمات دهی تا ساعت ۱۶ خواهد بود.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته انتظامی آزمون کتبی داوطلبین استخدام نیز برگزار و روزانه نسبت به ثبت نام از افراد علاقه مند در مقطع درجه داری در اداره گزینش و استخدام اقدام خواهد شد.

حبیبی شعار هفته انتظامی امسال را "شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگذار" اعلام کرد و گفت: هفته انتظامی امسال تا چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ ادامه و به این مناسبت برنامه های متنوعی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی به طرح ساماندهی اتباع بیگانه در سطح این استان نیز اشاره کرد و در پایان افزود: این طرح با مدیریت استانداری فارس و همکاری همه دستگاه های متولی در حال انجام است و اتباع غیرمجاز در قالب اجرای آن از کشور ترد خواهند شد.

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار