دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از پیگیری و تلاش دستگاه قضایی جهت رفع موانع تولید کارخانه تیتانیوم در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی فاز اول کارخانه تا یکسال آینده، زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر از مردم بومی این شهرستان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 05 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، امید رضایی اظهار داشت: پس از طرح مشکلات این واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و جلسات متعددی با مدیران و کارفرمایان این واحد برای به چرخش درآوردن چرخ این کارخانه و پیشرفت صنعتی شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: با بازدید‌های متعدد میدانی که از کارخانه تیتانیوم داشتیم و حضور در روستا‌های اطراف این واحد صنعتی و همچنین جلسات متعددی که با مخالفان و منتفذین محلی برگزار شد، در نهایت با همکاری و همیاری مردم و بزرگان طوایف موفق به جلب رضایت عمومی و برداشتن سنگ از جلوی پای این واحد صنعتی شدیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: با راه‌اندازی کارخانه تیتانیوم کهنوج معضل بیکاری و اشتغال جوانان این منطقه تا حدودی رفع می‌شود.

وی هشدار داد: با توجه به اینکه کشور در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی قرار دارد و با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مبنی بر حمایت از تولید، دستگاه قضایی با افرادی که قصد کارشکنی و توقف بنگاه‌های تولیدی را دارند به‌شدت برخورد می‌کند.

رضایی عنوان کرد: کارخانه معدن تیتانیوم در ۲۵ کیلومتری شهرستان کهنوج واقع شده است و در حال حاضر در این واحد تولیدی- صنعتی ۳۵ نفر از افراد بومی مشغول به کار هستند و با راه‌اندازی واحد سنگ‌شکن بیش از ۱۰۰ نفر از افراد محلی به‌کار گرفته می‌شوند و در نهایت با راه‌اندازی فاز اول کارخانه تا یکسال آینده، زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر از مردم بومی این شهرستان فراهم می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار