چرا باید شمایی که می‌دانید هر رفتار شما توسط مردم بویژه نخبگان و دانشگاهیان بصیر، فهیم و دانای هر دو حوزۀ انتخابیۀ کهگیلویه و بهبهان قضاوت می‌شود، در آخرین روز‌های مجلس دوازدهم، عامل رنجش و عاجل در خبری دردآور برای مردم و حسرتی بر فرصتِ از دست رفته مان باشد؟
کد خبر: ۱۱۳۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 10 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به توئیت محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان و آغاجری نوشت :
همکار و برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر مظلومی
نماینده محترم مردم ارزشمند بهبهان
توییت جنابعالی را مطالعه کردم و از خرسندیتان به جهت مصوبۀ ۱۷ مهر مجلس شورای اسلامی که با سرتیتر «میخ آخر بر تابوت سدآبریز» در فضای مجازی استان‌های جنوبی بویژه کهگیلویه و بویراحمد منتشر و همچون سوهانی بر روح مردم همیشه سرافراز، سختکوش و ولایت مدار کهگیلویه بزرگ، سخت آمده است، متعجب شدم. تعجم از این حیث بود که چرا باید نمایندۀ محترم مجلس شورای اسلامی که خود به ضرورت توسعه پایدار و عادلانه و تناسب ناهمگون بین حجم محرومیت و تعدد مواهب و ذخایر بزرگ خدادادی مثل آب، جنگل و طبیعت بکر، معادن و منابع طبیعی در این شهرستان آگاهی و شناخت جامع و ژرفی دارند، چنین از تضییع حقوق شان خرسند بشود؟
چرا باید نمایندۀ محترم مجلس شورای اسلامی که می‌داند از دیرباز تاکنون، مردم دانا و فهیم حوزۀ انتخابیه اش، میزبان، کارفرما، همراه و دستگیرِ مردم قانع، با قابلیت و توانمندی بالقوه کهگیلویه بزرگ بوده اند، و از همه مهمتر، مطلع هستند که بویژه در حوزه آب، بزرگترین منابع و ذخایر آبی در این منطقه وجود دارند که مایۀ برکت و رونق کشاورزی، خدمات فنی و صنعتی در حوزۀ انتخابیه اش شده است، چشم از حقیقت ببندد و دل بر احساسات بگشاید؟
چرا باید شمایی که می‌دانید هر رفتار شما توسط مردم بویژه نخبگان و دانشگاهیان بصیر، فهیم و دانای هر دو حوزۀ انتخابیۀ کهگیلویه و بهبهان قضاوت می‌شود، در آخرین روز‌های مجلس دوازدهم، عامل رنجش و عاجل در خبری دردآور برای مردم و حسرتی بر فرصتِ از دست رفته مان باشد؟
آیا مردم کهگیلویه بزرگ نباید بدانند که سرتیتر تحقیرکنندۀ جنابعالی ناشی از موفقیت تان در به حاشیه بردن طرحی است که تمام فراینده مطالعات و تخصیص آن مشخص، احداث کارگاه و جاده دسترسی آن در صدد مناقصه و دستور وزیر وقت را در شورای اداری استان نیز اخذ کرده بودیم؟
آیا جنابعالی که به نرخ بالای بیکاری در کهگیلویه بزرگ، منبع عظیم و ذخیرۀ ناتمام آب‌های روان، دشت‌های حاصلخیر، نیروی جسمانی و خلاقیت‌های علمی و تجربی و مهمتر از همه، اراده راسخ مردم بویژه جوانان در فقرزدایی مطلع هستید، از انتظار زمین‌های بکر و دشت‌های پهناور چرام، کلاچو، کلات، دشت آزادی، فیلگاه، دستگرد، کلایه و حاشیه مارون که به مرحمتِ سد آبریز زنده و زندگی مردم را به سامان می‌رسانند، شناختی دارید؟
شایسته نبود که همکار ارزشمندم جناب آقای دکتر مظلومی، همت مردم کهگیلویه بزرگ و اهمیت زندگی شان را نادیده بگیرند و در حالیکه خورشید عدالت و پایداری توسعه را در همه سطوح و برای ملت ایران شاهد هستیم، اینگونه توییت بزنند که انگار دست غاصبی را از حقی محتوم کوتاه کرده اند. این نعمت خداوند را باید با تدبیر و عقلانیت، اهمیت و ارجحیت و همچنین تمشیت امور و سیاستگزاری آینده نگر، عدالت در توزیع امکانات و توسعه همه جانبه، برای تمام ملت ایران بخواهیم. یقیناً همکار بزرگوارم می‌دانند که مهمترین اصل قانون گذاری، تصویب و نظات بر قانون عادلانه بویژه برای محرومیت زدایی، کاهش بیکاری، اشتغالزایی و کاهش تصدی گری دولت است؛ و این مهم به لطف مجلسی پویا، نمایندگانی دانا و دولتی خدمتگزار در کنار مردمِ خوشفکر و علاقمند به توسعه، امکان پذیر است. انشاءالله که همه مسئولان نظام، دست در دست مردم و همراه با جوانان، نخبگان و دانشگاهیان بتوانند ایران عزیز را برای ایرانیان آبادتر و پربارتر بسازند.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی
۱۸/مهر/۱۴۰۲

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار