عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات صبح امروز در بدو ورود به یاسوج در گلزار شهدای شهر یاسوج حضور و به مقام شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 21 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات صبح امروز به منظور شرکت در همایش ناظران انتخابات شهرستان بویراحمد، جلسه با اعضای ناظر انتخابات وارد شهر یاسوج شد.
در ابتدای این برنامه عباسعلی کدخدایی در گلزار مطهر شهر یاسوج حضور یافت و به مقام شهدا ادای احترام کرد.

کدخدایی در ادامه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن دیدار با وی گفت : مردم استان بیشترین میزان مشارکت درا نتخابات را تاکنون داشته‌اند .
سفر عضو شورای نگهبان به یاسوج
این عضو شورای نگهبان به میزان مشارکت بالای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در استان شما علی رغم همه محرومیت‌ها میزان مشارکت بالایی را شاهد هستیم.
کدخدایی افزود: حتی در ادواری که در کشور کاهش مشارکت داشتیم در کهگیلویه و بویراحمد همواره مشارکت مردم بالا بوده است و امیدواریم در این دوره از انتخابات با تدابیر مسئولان امام جمعه و استاندار و هیئت‌های نظارت و اجرایی شاهد مشارکت گسترده و همیشگی مردم در استان باشیم.
آیت‌الله سید نصیر حسینی هم در این دیدار ، اظهار کرد: امروز شورای نگهبان توانسته به وظیفه خود که حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بوده عمل کند.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد افزود: شورای نگهبان در سطح وظیفه خود، راهش را در دفاع از نظام، سریع و قاطع و با قدرت ادامه دهد.

وی با بیان این‌که مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند گفت: علی‌رغم توطئه‌های ۴۴ ساله دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، اما نظام ما مقابل همه این توطئه‌ها ایستاد و قدرت یافت و دشمن روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

آیت‌الله حسینی با بیان این‌که تنها جمهوری اسلامی به طور صحیح آینده را مدیریت می‌کند اظهار کرد: مردم پشتیبان و در همه صحنه‌ها هستند و این به نظام قدرت می‌دهد.

وی انتخابات را یک مرحله از مردم سالاری دینی عنوان و با بیان این‌که مثل گذشته طبقه خاصی نیست که مدیریت کنند گفت: در همه قوه‌ها از اقشار مختلف مردم و جریانات سیاسی حضور دارند و سهیم هستند و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.

آیت‌الله حسینی با بیان این‌که انتخابات نیاز به شور و تلاش دارد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشت.

وی با بیان این‌که دوبار حمله هوایی به این استان شد و در سال‌های ۵۶_‌۵‌۷ همانند یک روستایی و هیچ امکاناتی نداشت بیان کرد: به برکت جمهوری اسلامی رشد پیدا کرد و در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد.
این خبر تکمیل می شود ...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار