رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قوانین «مجوزهای کسب و کار»، «جوانی جمعیت" و "هوای پاک"، در شرایط کنونی باید جزو اولویت کاری مسوولان استانی حوزه بازرسی قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰ 21 October 2023

ذبیح‌الله خدائیان افزود: وظیفه اصلی سازمان بازرسی نظارت بر اجرای صحیح قانون و حسن انجام امور است و در این زمینه مسوولان باید شفافیت در اجرای امور، پاسخگو بودن مسوولانه و نظارت‌پذیری دستگاه‌ها را جزو شاخص‌های سازمان بازرسی قرار داده و بر آن نظارت داشته باشند.

وی قاطعیت در انجام امور، پاکدستی، پیشگیری و شناسایی گلوگاه‌های فساد و معرفی مدیران سختکوش را از مهترین ویژگی‌های سازمان بازرسی عنوان کرد.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان تصریح کرد: صنعت، جمعیت، عالم‌پروری، گردشگرپذیری، شهیدپروی و ولایت مداری از مهمترین ظرفیت‌های این خطه است اما مشکلاتی هم از جمله تغییر کاربری‌های غیرمجاز، کم‌آبی و تنش آبی، آلودگی هوا، فرسوده بودن ماشین‌آلات، خام فروشی مواد اولیه و راکد بودن برخی صنایع هم در آن وجود هم دارد که باید با کمک مدیران دلسوز، این مشکلاتر کمرنگ شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به نهضت خدمات رسانی ویژه بر اساس سند تحول مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: بر اساس این سند در سال های گذشته اتفاقات بسیار موثری در سازمان بازرسی شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار