مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ۱۵۰ طرح ورزشی نیمه کاره هم اکنون در استان تهران وجود دارد که باید با همت فعالان حوزه ورزش تکمیل و بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 24 October 2023

به گزارش تابناک تهران، علی جوادی عصر روز دوشنبه در آیین افتتاح سالن چند منظوره ورزشی اجاقی روستای نسوز بخش مرکزی شهرری اظهار امیدواری کرد که با همراهی ارکان و عناصر فعال در حوزه ورزش مانند خیران، دهیاری ها و شهرداری ها این طرح ها و مکان های ورزشی که از سال های گذشته شروع و رها شده است را در یک رزمایش ورزشی تجهیز، تکمیل و در اختیار وزرش دوستان قرار دهیم.

وی افزود: در هفته تربیت بدنی امسال ۱۲ طرح ورزشی استان تهران در دست افتتاح است که ۲ طرح آن در شهرری به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی ۴۰ ویژه برنامه فرهنگی برای جوانان، بیش از ۵۰۰ برنامه ورزش های همگانی و ۸۰۰ برنامه در حوزه ورزش‌های قهرمانی پیش بینی شده است که شاهد اجرای آن در تمام شهرستان‌ها ی استان تهران خواهیم بود.

جوادی اظهار داشت: با همدلی که میان نهادهای مختلف، مردم و خیران صورت گرفته در تلاش هستیم تا تمام مکان های ورزشی را تجهیز و آن مکانهایی که در دست ساخت هستند را با سرعت بیشتری تکمیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: ورزشکاران ما در رده‌های مختلف اعلام انزجار خود را از حملات رژیم صهیونیستی و همراهی با مردم مظلوم غزه اعلام کرده اند.

براساس این گزارش، بازسازی و تعمیرات و تعویض کامل کف پوش سالن چندمنظوره ورزشی اجاقی روستای نسوز بخش مرکزی شهرستان ری که با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همت اداره ورزش وجوانان شهرستان ری انجام شده بود به بهره برداری رسید و در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفت.

شهرستان ری دارای ۶۰ هیأت ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار