مسوول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی گفت: یادواره شهدای دانش‌آموزی در ۹ شهرستان استان به مناسبت بزرگداشت هفته دانش‌آموز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 28 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی موسوی زاهد، مسوول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری اظهارداشت: امسال هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار نسل نوجهانی، نسل آرمانی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در ۹ شهرستان اظهارداشت: اجرای ۷۰ عنوان برنامه برای بزرگداشت هفته دانش آموز در خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

مسوول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی غبار روبی مزار شهدا با حضور دانش آموزان، دیدار با نماینده، ولی فقیه، نواختن زنگ ایثار شهادت و استکبار ستیزی در مدارس، اجرای سرود در هر شهرستان را از برنامه‌های تدارک دیده اعلام کرد و ادامه داد: طرح تربیتی مدارس پیوند بین خانه، مدرسه و مسجد است و در شب دوازدهم آبان در مدارس نزدیک به مساجد شبی در مسجد برای دانش آموزان به اجرا در می‌آید.

سرهنگ موسوی زاهد برپایی نمایشگاه نقاشی، ستکبارستیزی، همایش دوچرخه سواری، اکران فیلم مناسب ایام در مدارس، سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز را از دیگر برنامه‌ها تدارک دیده شده به این مناسبت عنوان کرد و گفت: در هفته بسیج دانش آموزی از دانش آموزان موفق علمی فرهنگی هنری تجلیل می‌شود و علاوه بر آن مسابقه دلنوشته، وصیت نامه شهدا، ایستگاه صلواتی، برپایی پویش من یک بسیجی هستم نیز پیش بینی شده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار