مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۶۰۰ روستای استان دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار است که تلاش می‌شود امسال مجوز تاسیس دهیاری برای تعدادی از این روستاها گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 01 November 2023

به‌گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی زاهدی گفت: هم‌اکنون ۶۰۰ روستای چهارمحال و بختیاری دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار است که تلاش می‌شود امسال مجوز تاسیس دهیاری برای تعدادی از این روستا‌ها گرفته شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ از ۹۰۰ روستای استان، ۶۰۰ روستا بالای ۲۰ خانوار دارای دهیاری هستند.

وی به جذب میلیارد ریال اعتبار برای دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری در چهار ماهه نخست سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان اختصاص یافت.

زاهدی با اشاره به مجهز شدن روستا‌ها به پنل خورشیدی، بیان کرد: با توزیع دو تا سه هزار پنل خورشیدی در روستا‌های چهارمحال و بختیاری تلاش می‌شود ۱۰۰ درصد روستا‌های واقع در محیط‌های جنگلی و منابع‌طبیعی استان از این امکان برخوردار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار