حاجی بابایی:
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای مردم کار کنند.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 04 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز (شنبه ١٣ آبان ماه) در تجمع راهپیمایی مردم کرمانشاه که در میدان آزادی برگزار شد، اظهار کرد: نماد انقلاب اسلامی عاشورا بود و خواستیم در دنیا اعلام کنیم اسلام یعنی اسلامی که پیامبر برای ما آورد و آن را باید پر آوازه کنیم.

وی افزود: امروز مکتب ناب اسلام در برابر ظالمان جهان ایستاده و تفکر جهانی ما به همت حاج قاسم سلیمانی تفکر عاشورایی و کربلایی شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه تصریح کرد: امروز تفکر عاشورایی در حماس ایجاد شده و در برابر رژیم صهیونیستی ایستادند.

وی گفت: آبادانی جهان اسلام و کشور ما در گرو مقابله و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی است و آمریکا جنایتکار برای مبارزه با پیامبر اسلام (ص) و مبارزه با قرآن حاضر شد داروی ایرانی و نان ایرانی را تحریم کند.

این مقام مسئول تشریح کرد: مشکلات امروز جامعه ما ریشه در ناجوانمردی هایی است که در برابر ملت ایران از اسلام و قرآن بر او تحمیل می‌کنند.

وی گفت: راه قدس از کربلا می‌گذرد و هیچ راهی برای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی جز تفکر انقلابی و عاشورایی نیست و امروز موفقیت آن را دیده‌ایم.

حاجی بابایی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر رژیم سابق نیست و رژیم سابق نمی‌شود و ضربه سختی خورد.

وی بیان کرد: امروز کدخدایی آمریکا پایان یافته و پوشالی بودن قدرت آمریکا در رئیس جمهور آن قابل مشاهده است.

حاجی بابایی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند «ما به قله نزدیم می‌شویم» سخن رهبری برگرفته از تقوای او است فردی که تقوا پیشه کند خداوند چشم او را باز می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره انقلابیون منطقه از سوریه تا یمن قرار گرفته است.

وی گفت: چرا امروز کشورهای عربی اظهار نظری نسبت به این شرایط ندارند، اما مردم این دولت‌ها را وادار به اظهار نظر می‌کنند.

حاجی بابایی تأکید کرد: آینده انقلاب ما در گرو این دانش‌آموزانی است که سرود خواندند و رهبر معظم انقلاب فرمودند در تعداد معلم و پول هر میزان لازم باید برای دانش‌آموزان هزینه بشود تا آینده انقلاب را تعیین کنند و ضعف در این نقطه اشکالات عمده به وجود می‌آورد.

وی ابراز کرد: مسئولینی که در این کشور خدمت می‌کنند فراوان هستند مسئولین نظام جمهوری اسلامی که خدمت صادقانه می‌کنند بدانند مسئول جمهوری اسلامی باید مشابه شهید سلیمانی همه چیز را برای اسلام و انقلاب و مردم بخواهد.

حاجی بابایی گفت: مسئولین کشور باید مانند مردم زندگی کنند و جدا از مردم نباشند و مردم با این نظام مشکلی ندارند اما با برخی تبعیض‌ها مشکل دارند که باید آن را حل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار