معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد از پلمب یک مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در حوزه کاشت مو در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 08 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، دکتر رضا گلدوزیان با اشاره به فعالیت همزمان 10 فردِ مداخله‌گرِ فاقدِ صلاحیت در این مرکز گفت: این مرکز در محدوده بلوار وکیل آباد مشهد فعال بود و متاسفانه مراجعان زیادی نیز داشت؛ که اغلب مراجعین آن ها از اتباع خارجی بودند که از طریق فعالیت لیدرها به این مرکز هدایت می شدند.
وی خاطر نشان کرد: عدم صلاحیت حرفه ای تکنسین ها، عدم رعایت بهداشت، دفع غیربهداشتی زباله، استفاده از داروهای غیرمجاز همه و همه مورادی است که در این مرکز و مراکز غیرمجازِ مشابه به وقع می‌پیوندد که سلامت عمومی را به مخاطره خواهد انداخت. وی افزود: فرار مالیاتی علی رغم گردش مالی بالا از سایر تخلفات این مراکز مداخله گر است.
وی در ادامه بیان کرد: با احراز تخلفات و پس از پلمب با تشکیل پرونده مراتب جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد. دکتر گلدوزیان با اشاره به اهمیت شناخت و تفکیک مراکز پزشکی از مراکز مداخله‌گر بیان کرد: به همه‌ی شهروندان گرامی توصیه می‌کنم؛ برای حفظ سلامت خود از مراجعه به مراکز غیرمجاز در حوزه درمان خودداری کرده و قبل از مراجعه به مرکز درمانی از قانونی بودن مرکز اطمینان حاصل فرمایند. در این راستا سامانه‌ی اینترنتی به آدرس membersearch.irimc.org در دسترس عمومی قرار دارد که با جستجوی اسم و فامیل پزشک در این سامانه می‌توان از اطلاعات دقیق در خصوص محل فعالیت، پروانه فعالیت و مدارک پزشک اطمینان حاصل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار