موسسه حسابرسی و خدمات مالی و امورمالیاتی، هادی محاسب در لنگرود افتتاح شد
کد خبر: ۱۱۳۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 14 November 2023

موسسه حسابرسی و خدمات مالی و امورمالیاتی، هادی محاسب در لنگرود افتتاح شدموسسه حسابرسی و خدمات مالی و امورمالیاتی، هادی محاسب در لنگرود افتتاح شدموسسه حسابرسی و خدمات مالی و امورمالیاتی، هادی محاسب در لنگرود افتتاح شدموسسه حسابرسی و خدمات مالی و امورمالیاتی، هادی محاسب در لنگرود افتتاح شد

به گزارش تابناک گیلان سید مهدی هادی صادق، مدیر عامل شرکت هادی محاسب و بهمن اکبرخواه گلسفیدی با سمت قائم مقام مدیر عامل، موسسه حسابرسی و خدمات مالی و امورمالیاتی هادی محاسب، را در لنگرود افتتاح کردند.

 این شرکت با بیش از صد سال سابقه، تجربه همکاری با شهرداری ها، شرکت‌ها ی داخلی و خارجی داخل کشور، و پروژه ها در روزمه خود دارد.
 سید مهدی هادی صادق با بیان اینکه؛ کار ما معرفی مالیات و سازو کار مالیات است، گفت: حسابداری صرفا معرفی گزارش از بدهکار و بستانکار نیست، بلکه کار ما معرفی مالیات و سازو کار مالیات هست.

 وی افزود: از آنجائی‌که ضعف مالیات در شهرستان ملموس بود، مالیات در سطح مردم بعنوان هیولا تعریف شده و لذا عموم مردم از آن واهمه دارند. اما واقعیت آنست که مالیات هم شبیه هزینه جاری زندگی مانند آب و برق هست، و باید پرداخت شود.‌ چرا که چرخه اقتصادی کشور با پرداخت آن اداره میشود.

 هادی صادق اظهار کرد: زمانیکه مردم از شیوه محاسبات آگاهی داشته باشند و با سازو کار محاسبه آشنایی پیدا کنند، در مقابل آن گارد نخواهند گرفت و سالیانه مالیات را پرداخت خواهند کرد. از طرفی پرداخت مالیات حس مطالبه گری را بوجود می‌آورد، از اینرو در قبال پرداخت مالیات می‌توانند خدمات مطالبه کننند

 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ پرسنل در شعبه لنگرود مشغول به کار هستند. و این موسسه با کادری مجرب و جوان، آماده ارائه خدمات حسابرسی و مالی، به موسسات ، شرکتها و عموم می‌باشد.

 آدرس: لنگرود - میدان پرستار- ساختمان پاسارگاد- طبقه دوم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار