خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: هم اکنون در این استان ۳۱۲ موسسه بیمه گزار فعال و مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 14 November 2023

به گزارش تابناک لرستان از روابط عمومی بیمه سلامت لرستان، محسن اسدبیگی روز سه شنبه بیان کرد: در صندوق کارکنان دولت استان لرستان حدود ۱۲۶ هزار و ۴۷۳ بیمه شده وجود دارد که روند اعتباردهی به بیمه کارکنان دولت به ازای هر لیست حق بیمه‌ای که در پایان ماه از طرف موسسه بیمه‌گذار برای بیمه سلامت ارسال می‌شود، سامانه‌های بیمه به صورت سیستمی ۲ ماه اعتبار بیمه شده را افزایش می‌دهد.

وی اظهار داشت: اعتبار بیمه کارمندان دولت به پرداخت حق بیمه منوط نشده و تنها ارسال لیست در پایان ماه مورد تاکید است که انتظار می‌رود لیست مورد نظر در موعد مقرر به بیمه سلامت ارسال و به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری نیست.

اسدبیگی یادآور شد: در راستای خدمت‌رسانی بهینه به همه بیمه‌شدگان صندوق کارکنان دولت از همه موسسات بیمه گذار درخواست می‌شود به موقع و در پایان هر ماه لیست حق بیمه کارکنان خود را به بیمه سلامت ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار بیمه کارکنان دولت به صورت سیستمی انجام خواهد شد، تظهار کرد: برای تمدید اعتبار بیمه شاغلین و بازنشستگان دولت نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان و اداره کل نیست و این امر به صورت سیستمی انجام می‌شود.

به گفته اسدبیگی از مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت لرستان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار