معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای طرح پایش تفکیک زباله از مبدا خبر داد و گفت: این طرح در سراسر مناطق کلانشهر کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 15 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» وهاب کاتبی در آئین پایش طرح تفکیک پسماند با اشاره به اینکه به دستور قضایی چرخ دستی‌های سطح کلانشهر کرج جمع آوری شدند، گفت: طی این طرح وانت بارها جایگزین چرخ دستی‌ها شده و ضمن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی پسماندهای قابل تفکیک را از شهروندان دریافت می‌کنند.

معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه یادآور شد: طی این طرح وانت بارهای متحدشکل در سطح مناطق گشت زنی خواهند داشت.

کاتبی در ادامه با اشاره به اینکه طرح فوق با یک ملودی واحد از سطح مناطق ۶، ۷ و ۸ آغاز شده است، اضافه کرد: ۴۰ خودرو در پهنه ابتدایی حضور داشتند؛ این طرح در ۴ پهنه کلانشهر به تفکیک مناطق اعم از (۱، ۲ و ۱۰ ) – (۵ و ۹) و (۳ و ۴) اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین در مسیر فرهنگ سازی تفکیک زباله (خانه بازیافت) نیز راه اندازی شدند، اظهار کرد: نخستین خانه بازیافت کرج  در خیابان شهیدبهشتی نبش تالار شهیدان نژاد فلاح نصب شده است و ۳کانکس دیگر تا پایان هفته نصب خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: طبق برنامه ریزی پیش بینی شده تعداد خانه های بازیافت تا پایان سال به ۳۰ عدد خواهد رسید.

کاتبی در پایان خطاب به شهروندان گفت: خواهشمندیم تفکیک زباله از مبدا توسط شهروندان آغاز شود تا ضمن حفاظت از محیط زیست به بازیافت پسماند نیز کمک کنند و همچنین از بسته های تشویقی هم برخودار خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار