امام جمعه شهرکرد با اشاره به حضور پر شور و گسترده مردم در استقبال از رئیس‌‌جمهور، گفت: استقبال و حضور گرم و چشم‌گیر مردم چهارمحال و بختیاری ایشان را به وجد آورده بود به طوری که در جلسات از این حماسه بزرگ یاد می‌کرد، مردم در تاریخ استان یک روز بی‌نظیر را ثبت کردند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 17 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در غزه گفت: صهونیست‌ها بدانند مقاومتی که بر اساس حق و قرآن در برابر مستکبرین شکل گرفته باشد از بین نمی‌رود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: رژیم صهیونیستی از بین رفتنی و تنها غزه و فلسطین ماندنی است که مردم آن روزی به سرزمین و خانه خود باز می‌گردند، جنایات امروز رژیم صهیونیستی پایدار نخواهد بود و خداوند پاسخ مقاومت و ایمان مردم غزه و فلسطین را با پیروزی آن‌ها می‌دهد همانا وعده خداوند حق است و ظلم پایدار نمی‌ماند.

توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی پرستاران

وی در ادامه ضمن تبریک روز پرستار و میلاد بانوی پرچم‌دار امر به معروف و نهی منکر حضرت زینب (س)، افزود: قدردان زحمات کادر درمان و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها باشیم، زحمات بسیاری بر دوش این قشر است که با روحیه جهادی و اعتقادی در حال فعالیت هستند.

نکونام با بیان اینکه پرستاران متعهد و تلاشگر زیادی نیز در استان ما وجود دارد، تصریح کرد:، اما وجود حواشی‌های اخیر در مجموعه بهداشت و درمان استان سبب شده است زحمات و تلاش‌های کارد درمان دیده نشود و اصلاح این وضعیت نیازمند فاصله گرفتن از حواشی‌هاست.

سفر‌های استانی رئیس‌جمهور سبب ایجاد امید و تحول در بین مردم می‌شود

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: روز گذشته استان میزبان رئیس‌جمهور مردمی، جهادگر، خدمت‌گزار و ولایت‌مدار بود که با حضور در استان‌های مختلف سبب ایجاد امید و تحول در بین مردم می‌شود.

امام جمعه شهرکرد گفت: اگر رویه و ویژگی‌های شخصیتی، چون ولایت‌مداری، خدمت‌گزاری، ایمان و تقوا، روحیه جهادی و ارزشگرایی در بدنه دولت نهادینه شود، معجزه و تحول در کشور رخ می‌دهد.

وی با اشاره به حضور پر شور و گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور، اضافه کرد: استقبال و حضور گرم و چشمگیر مردم شهرکرد رئیس‌جمهور را به وجد آورده بود به طوری که در جلسات متعدد از این حماسه بزرگ یاد می‌کرد، مردم در تاریخ استان یک روز بی‌نظیر را ثبت کردند.

حق مردم پشت میز‌های خدمت و با پاسخگویی مسؤولان ادا می‌شود

نکونام بیان داشت:، اما این استقبال و مسائل با تعریف و تمجید حقشان ادا نمی‌شود، حق این مردم در پشت میز‌های خدمت و پاسخگویی مسؤولان نسبت به مشکلات آن‌ها ادا می‌شود، باید به گونه‌ای کار شود که امید و رضایت مردم روز به روز افزایش پیدا کند.

وی در پایان با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: آثار این حضور، مصوبات و اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان باید در عرصه‌های مختلف در میدان عمل دیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار