نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشنهاد می شود تا یک کمیته در شورای انرژی برای جذب سرمایه‌گذاران شکل گیرد همچنین احداث صنایع پایین دستی نیز در دستور کار قرار گیرد تا اشتغال استان نیز رونق گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 19 November 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی در نشست شورای انرژی استان فارس گفت: از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه انرژی غفلت شده است و باید از این ظرفیت استفاده کافی برده شود.

وی در این نشست که در زاگرس جنوبی برگزار شد، افزود: امروز که نمی توان به بودجه دولتی تکیه کرد، تنها راه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که در استان از آن غفلت شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار کرد: ما یا بخش خصوصی را باور نداریم یا موانع آن قدر زیاد است که سرمایه گذار رغبتی برای حضور در استان ندارد.

عزیزی با توجه به برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: فرصت های خوبی با توجه به این موضوع می توان در استان خلق کرد لذا نیازمند یک نقشه راه در این راستا هستیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشنهاد می شود تا یک کمیته در شورای انرژی برای جذب سرمایه‌گذاران شکل گیرد همچنین احداث صنایع پایین دستی نیز در دستور کار قرار گیرد تا اشتغال استان نیز رونق گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار