رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه امروز بسیج وظیفه‌ای بسیار خطیرتر و مشکل‌تر از دوران دفاع مقدس دارد، اذعان کرد: صبر، حوصله، خودسازی، ایستادگی، بصیرت و آگاهی شاخص‌ ترین ویژگی‌ های یک بسیجی است.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 26 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در دیدار با فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور قدم‌ های محکم تری برداشته و در عرصه‌ های گوناگون خدمت رسانی به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است.

وی افزود: داشتن روحیه جهادی و از خود گذشتگی از نشانه‌ های اخلاص بسیج است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر و در راستای گره گشایی از موانع و مشکلات کشور، بر بهره گیری از این تفکر و منش در جهت انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

عدیده در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت بسیج در عرصه‌ های مختلف بیان کرد: بسیج همواره گره گشا بوده و رسالتش را در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده است و بسیجیان بدون چشم داشت در تمامی عرصه‌ ها حضور پیدا کرده و خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: بسیج بیداری و ولایت پذیری و داشتن بصیرت در راه ولایت و انقلاب است و به همین دلیل امروز ما باید در خود استعداد و ظرفیت بسیجی بودن را ایجاد کنیم و به خود زحمت ساختن کشور را با تلاش و کوشش بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده در ادامه با تجلیل از ایثار شهدا و بسیجیان در راستای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی، مطرح کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم که راه شهدا همانا امر به معروف و نهی از منکر و صدق در گفتار وکردار است.

در پایان این دیدار از سرهنگ علی رضایی فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار