مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات جست و جو برای یافتن دو مفقودی منطقه خراسانلو در شهرستان ابهر از روز گذشته (دوشنبه) آغاز و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 28 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه عملیات جستجو برای یافتن مفقودان ابهری اظهار کرد: بنا به اعلام و درخواست دادستانی شهرستان ابهر در مورد مفقود شدن دو مرد ۲۵ و ۴۰ ساله در منطقه خراسانلو شهرستان ابهر عملیات جست و جو توسط تیم‌های هلال احمر آغاز شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: این عملیات توسط ۲۱ نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب هفت تیم جست و جو در منطقه بیان شده از روز گذشته آغاز شد.

وی گفت: این تعداد نیرو‌ها در عملیات شبانه به ۶۰ نفر افزایش یافت که ۵۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر و ۱۰ نفر نیز با مشارکت داوطلبان کوهنورد آشنا به منطقه بودند.

هاشمی خاطرنشان کرد: جست و جوی شبانه با افزایش نیرو‌ها از خراسانلو تا منطقه معدن مهستان و از این محل تا روستای مهستان به طور کامل انجام شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تا شامگاه گذشته افراد مفقودی در این مناطق بیان شده پیدا نشد و عملیات جست و جو با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی ادامه دارد.

بنا به گفته هاشمی از یک هفته پیش خبری از این دو نفر در دست نبوده است و هلال احمر به محض اطلاع از این موضوع و بدون تعلل و در راستای عمل به وظایف انسانی خود جستجو را آغاز و تعداد نیرو‌های جستجوگر خود را از صبح امروز سه شنبه به ۷۰ نفر رسانده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: عملیات جستجو از صبح فردا با اضافه شدن بالگرد ادامه می‌یابد.
شایان ذکر است، منطقه خراسانلوی ابهر یک منطقه معدنی و دارای کوه، دره و چاله‌های عمیق است و قابل تردد با خودرو نیست.

دو فرد مفقود شده از اهالی خرمدره بود و ۷ روز پیش از خانه خارج و عملیات جستجو پس از آنکه خانواده‌های این دو فرد اعلام مفقودی کرده اند آغاز شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار