بر اساس مطالبات و اولویت‌های طرح شده توسط فرماندار شهرستان مارگون، علاوه بر مصوبات مجلس و مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری، مبلغ ۵۰ میلیارد را برای زیرساخت‌های شهر مارگون، ۵۰ میلیارد برای زیر ساخت‌های دیگر مناطق شهرستان مارگون و مبلغ ۱۰۰ میلیارد را برای ساخت و تکمیل راه‌های ارتباطی این شهرستان در نظر گرفت
کد خبر: ۱۱۴۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ 29 November 2023

به‌گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمد مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون برای پیگیری مصوبات و تامین اعتبارات زیرساخت‌های شهرستان مارگون با رحیم مببینی معاونت سازمان برنامه و بودجه کشوردیدار کرد که  در این دیدار، فرماندار شهرستان مارگون با اشاره به اینکه شهرستان مارگون تازه تاسیس است و هنوز در تکمیل و تجهیز ادارات شهرستان با مشکل جدی مواجه هستیم اشاره کرد؛  بخش زیلایی این شهرستان در کنار بخش دیشموک در منطقه دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دو نماد محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد  شناخته میشوند.

مختار اندرخور با اشاره به اینکه ناراحت کننده‌ترین موضوع در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان مارگون، استعدادهاییست که در اثر فقدان خدمات قابل قبول، در سال‌های گذشته به آن چیزی شایستگی داشته اند نرسیده‌اند. و با وجود تمام محرومیت‌ها و کاستی‌ها، مردم این شهرستان، همیشه  حامی نظام بوده و در خطوط مقدم دفاع از وطن و اسلام و نظام جمهوری اسلامی حضور داشته اند. به گونه ای،  شهرستان محروم مارگون، ۹۲ شهید را تقدیم وطن عزیز و نظام جمهوری اسلامی کرده است. و در تمامی مشارکت‌های اجتماعی در حمایت از نظام حضوری فعال دارند و در سفر دوم ریاست جمهوری به استان، شاهد  وفاداری مردم نسبت به نظام با وجود برخی محرومیت‌ها و مشکلات  بودیم. این مردم به معنای واقعی، قدرشناس خدمات نظام جمهوری اسلامی هستند اگرچه هنوز تا مدینه فاضله و مطالبات به حق مردم فاصله داریم.

مختار اندر‌خور با اشاره به مصوبات بودجه ای در سال‌های گذشته و در جریان سفر ریاست جمهوری و دیگر مسئولان کشوری اشاره کرد و  بودجه مصوب و بودجه تامین شده را نسبت به عمیق و عریض بودن شکاف محرومیت و فقدان زیرساخت‌ها در شهرستان مارگون بسیار اندک دانست.

فرماندار مارگون توجه ویژه به زیرساخت‌های شهرستان مارگون از جمله زیرساخت‌های  ارتباطی، بهداشتی، آبرسانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی، فرهنگی را مهمترین مطالبات مردم مارگون دانست و از معاونت سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد توجه ویژه به این موضوعات در تصویب و تامین بودجه این شهرستان داشته باشید.

دکتر رحیم ممبینی معاونت سازمان برنامه و بودجه نیز ضمن اینکه صحبت‌های فرماندار مارگون را تایید کرد، مهمان نوازی و ویژگی‌های منحصر به فرد شخصیتی مردم شهرستان مارگون و وفاداری این مردم نسبت به نظام را ستایش کرد.

معاونت سازمان برنامه و بودجه کشور از تامین اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهوری در یک دوره زمانی دو ساله تا سال ۱۴۰۴ دانست و بر اساس مطالبات و اولویت‌های طرح شده توسط فرماندار شهرستان مارگون، علاوه بر مصوبات مجلس و مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری، مبلغ ۵۰ میلیارد را برای زیرساخت‌های شهر مارگون، ۵۰ میلیارد برای زیر ساخت‌های دیگر مناطق شهرستان مارگون و مبلغ ۱۰۰ میلیارد را برای ساخت و تکمیل راه‌های ارتباطی این شهرستان در نظر گرفت و در پایان از زحمات و پیگیری‌های فرماندار شهرستان مارگون تشکر کرد و قول داد تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در اولین فرصت این اعتبارات تامین و در اختیار سازمان‌ها و ادارات مربوطه قرار گیرند تا شاید بتواند بخش اندکی از مشکلات  شهرستان مارگون مرتفع گردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار