امام جمعه بیرجند گفت: حوادث غزه و عملیات طوفان الاقصی باعث بیداری ملت‌های جهان شد به طوری که حتی مردم اروپا و آمریکا در مقابل دولت‌های خودشان برای حمایت از غزه و محکومیت جنایات رژیم اسرائیل به میدان آمدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 01 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی به دهم آذر ماه سالروز شهادیت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: مدرس خصوصیت عمده‌اش این بود که هیچ عاملی، چون ارعاب، تهدید، تطمیع و فریب گری در وی اثر نمی‌کرد و زمانی که فضا بر ضد او متشنج بود و علیه وی شعار می‌دادند مدرس ایستاد و حرفش را محکم بیان کرد.

وی خطاب به همه مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همه دغدغه شما باید اسلام باشد و سیره و روش شهید مدرس را سرلوحه کارشان قرار دهند.

خطیب جمعه بیرجند به چهار ویژگی تدین، شجاع، دلسوز مردم و کارآمد بودن نمایندگان مجلس از زبان رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد: مردم با حضور حداکثریشان در انتخابات امسال فرد اصلح را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی تجسم عینی انقلاب اسلامی و مظهر عقلانیت استکه از برترین و مترقی‌ترین قوانین دنیا است.

امام جمعه بیرجند با بیان حوادث غزه و عملیات طوفان الاقصی و بیداری ملت‌ها تصریح کرد: در این زمینه حتی مردم اروپا و آمریکا در مقابل دولت‌های خودشان برای حمایت از غزه و محکومیت جنایات رژیم اسرائیل به میدان آمدند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار