مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سمنان تنها نماینده ایران در اتحادیه بین‌المللی راه ابریشم است و برگزاری اجلاس علمی شهرهای اتحادیه راه ابریشم در سمنان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 01 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در کمیته گردشگری استان سمنان اظهار کرد: با توجه به ضرورت پیگیری مسائل حوزه گردشگری و عمل به قانون در راستای ایجاد بستر جذب سرمایه‌گذار، اشتغال‌زایی و معرفی استان سمنان در ابعاد ملی و فراملی، کمیته گردشگری فعال شده است.

وی بیان کرد: این کمیته به‌عنوان کمیته پیشران فعالیت‌های حوزه گردشگری با هدف بررسی مشکلات حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری، تصویب طرح‌ها و تسریع فرایند‌های حوزه گردشگری تشکیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری مجتمع گردشگری برلیان مهدی‌شهر و مجتمع گردشگری افق شاهرود در این کمیته بررسی شد.

کرم‌زاده با اشاره به اینکه استان سمنان تنها نماینده کشور ایران در اتحادیه بین‌المللی شهر‌های جاده ابریشم است، گفت: با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه گردشگری و دانشگاه، برگزاری اجلاس علمی شهر‌های اتحادیه راه ابریشم در استان سمنان بررسی شد.

وی افزود: نرم‌افزار «پارکوپلو» در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان راه‌اندازی شده و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی برای نصب و معرفی آن اقدام کنند.

به گزارش فارس؛ جلسه کمیته گردشگری استان سمنان با حضور استاندار سمنان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان، مدیران تأسیسات گردشگری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار