رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان، ضریب نفوذ صنعت بیمه در استان زنجان را ۱.۹۶ درصد اعلام کرد و گفت: با تلاش و تبلیغات مستمر و ارائه اطلاع‌رسانی دقیق نمایندگان شرکت‌ها و کارکنان و فعالان صنعت بیمه در استان زنجان ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان بالا تر از متوسط کشوری است.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 03 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، علی نظری، رییس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان بعد از ظهر امروز در نشت خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت ۲۰ شرکت بیمه در استان اظهار داشت: در حال حاضر صنعت بیمه در استان زنجان با فعالیت یک هزار و ۴۰۰ نمایندگی ظرفیت اشتغال‌زایی ۲ هزار نفر را فراهم کرده است.
رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان از پرداخت یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه خسارت در وجه خسارت‌دیدگان توسط شرکت‌های بیمه‌گر زنجانی در سال گذشته خبر داد و افزود: در ۷ماهه نخست امسال شرکت‌های بیمه‌گر استان زنجان اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد تومان به‌عنوان خسارت در وجه خسارت‌دیدگان پرداخت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه عمده خسارت‌های پرداختی در بستر درمانی و شخص ثالث انجام می‌شود، افزود: اکثر پرداختی‌های شرکت‌ها در این دو بستر انجام می‌شود که جزو بیمه‌های اجباری هستند.
نظری مدت‌زمان پرداخت خسارت توسط شرکت‌های بیمه‌گزار متغیر خواند و افزود: معمولا شرکت‌های بیمه‌گر پس از تکمیل پرونده‌های خسارتی در مدت‌زمان ۷۲ ساعت تا دو هفته بسته به میزان خسارت‌ها و پروسه بازدید‌ها و کار‌های اداری و قانونی اقدام به پرداخت خسارت می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان از اجرای طرح کروکی آنلاین توسط پلیس راهور از ۱۳ آذرماه خبر داد و افزود: ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت‌های شخص ثالث بر اثر تصادفات ساختگی ثبت می‌شود که با اجرایی‌شدن طرح کروکی برخط، بخش قابل‌توجهی از معضل خسارت ساختگی رفع خواهد شد.
وی در ادامه با تأکید بر ترویج فرهنگ استفاده از بیمه در بستر‌های مختلف افزود: افراد می‌توانند با استفاده از بیمه‌های مختلف اجباری و اختیاری با کمترین فکر و دغدغه به فعالیت‌های روزمره خود رسیدگی کنند.
وی افزایش ضریب بیمه را شاخصی برای توسعه در کشور خواند و افزود: باید فرهنگ استفاده از فرهنگ بیمه را از کودکی و نوجوانی بااطلاع رسانی دقیق و ارائه عملکرد‌ها و چگونگی خدمات‌رسانی صنعت بیمه در جامعه ترویج داد تا کشور به‌سوی توسعه و رشد هدایت شود.
نظری با بیان اینکه امروز بیمه‌های مختلف طبق نیاز جامعه در قالب برنامه‌های مختلف ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: امروزه با توجه‌به تورم و نیاز جامعه بیمه‌گر با استفاده از خلاقیت و نوآوری توانسته‌اند جذابیت‌های خوبی در بستر بیمه‌های عمر و دیگر بیمه‌ها برای مخاطبان خود ارائه می‌دهند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار