معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر انتقال و به کارگیری مفاهیم قرآن در زندگی مردم گفت: این موضوع به عنوان یک پایه محکم اعتقادی و نیز آموزش درست مبانی دینی از طریق قرآن است که امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت انسان‌های باشیم که برای جامعه و خانواده خود مفید هستند.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 03 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بعدازظهر امروز در رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی (بزرگ‌ترین رویداد قرآنی مدارس غیرانتفاعی و هیات امنایی سراسر کشور) که در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) زنجان برگزار شد با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور و مرزوبوم هستند، اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصت خوبی است تا توجه ویژه‌ای به جایگاه زن و دختران سرزمینمان و به‌ویژه ایفای نقشی که حضرت زهرا (س) در جامعه داشتند توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ضمن یاد و خاطره زنان و دختران شهیده غزه افزود: به برکت خون این شهدا این غده سرطانی از منطقه ریشه‌کن می‌شود و شاهد فروپاشی و اضمحلال این رژیم غاصب خواهیم شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمان گفت: این رویداد‌ها بهانه‌ای است تا بیشتر به اهمیت قرآن و نیز مدارس قرآنی پرداخته شود ضمن اینکه در همه مدارس قطعا آموزش قرآن است، منتهی امتیاز ویژه مدارس قرآنی به این است که با محوریت قرآن فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تأکید بر به‌کار گیری مفاهیم قرآن در زندگی ادامه داد: این موضوع به‌عنوان یک‌پایه محکم اعتقادی و نیز آموزش درست مبانی دینی از طریق قرآن، امیدواریم روزبه‌روز شاهد پیشرفت دانش‌آموزانی باشیم که انسان‌های مفیدی برای جامعه و خانواده خود هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلفیق معنویت و اخلاق قرآنی با آموزش‌های علمی و تحصیلی زمینه‌ساز تربیت یک انسان کامل برای خدمت به جامعه و خانواده خود فراهم شود.

رفیعی با اشاره به اینکه حفظ قرآن فی‌نفسه یک ارزش است، ولی تأکید بر این است که در کنار این موضوع مفاهیم به‌درستی منتقل و انسان‌های کاملی به لحاظ مبانی و اعتقادی را تحویل جامعه بدهیم، بیان داشت: باید آموزش‌ها در سطح عالی باشند به طوری که در مواجه با طوفان‌ها و گردباد‌های که در جامعه امروزی شاهد آن هستیم محافظت کرده و بتواند به‌عنوان یک الگو و مربی نسبت به همنوعانشان عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مدارس قرآنی باید در استان توسعه پیدا کند، گفت: جهل و نادانی بزرگ‌ترین دشمن انسانیت و بشریت است، ولی جهل به این نیست که با خواندن درس‌های آموزشی برطرف بشود این در حالی است که باید مباحث تربیتی و آموزش‌های لازم برای داشتن سبک زندگی ایرانی‌اسلامی در جامعه اهتمام بورزیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار