معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با بیان اینکه رتبه های علمی ۱ منطقه و ۱۵ دنیا در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: طی ۴۰ سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و در بسیاری از شاخص‌ها جزو کشورهای برتر هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 03 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، سجاد محمدعلی نژاد در آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، سید علی قاسم زاده رئیس دانشگاه بین المللی امام (ره) و جعفر احمدی رئیس پارک و علم و فناوری در پارک علم و فناوری استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه کشورمان در حوزه علمی پیشرو است و با افق سال ۱۴۰۴ در رتبه بندی‌های مختلف در حال عبور از سایر کشور‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه رتبه‌های علمی ۱ منطقه و ۱۵ دنیا در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: طی ۴۰ سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری داشته ایم و در بسیاری از شاخص‌ها جزو کشور‌های برتر هستیم.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم تصریح کرد: یکی از دغدعه‌های اصلی وزارت علوم مساله محوری است که دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در کنار وظایف ذاتی خود باید به سمت رفع نیاز‌های کشور سوق داده شوند.

محمدعلی نژاد، دانشگاه بین المللی امام (ره) و پارک علم و فناوری قزوین را جزو برجسته‌ترین مراکز علمی کشور دانست و خاطرنشان کرد: یک ماموریت ملی به تمامی پارک‌های علم و فناوری داده شده است چراکه در زنجیره راهبردی هر استان مجموعه‌های دانشگاهی و پارک‌ها تکمیل کننده ارزش افزوده صنایع کشور هستند و از عوامل موثر در احیای صنایع می‌باشند.

این مسوول در پایان عنوان کرد: آنچه که در غزه اتفاق افتاده است مبارزه حق علیه باطل است و حماس نشان داد می‌توان با نگاه نوآورانه، رژیمی که حمایت کشور‌های بزرگ را دارد از پا درآورد.

گفتنی است در پایان این مراسم از محصولات دانش بنیان و دستاورد‌های علمی و فناوری استان قزوین رونمایی شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار