مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: روزانه ۶٠٠ تن از زباله شهر کرمانشاه توسط ماشین‌آلات شهرداری جمع‌آوری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 17 December 2023

محمد موحدی مجد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: زباله هر لحظه در حال تولید است و در تمام دنیا مدیریت پسماند انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به امکانات موجود که قدری محدود است و ماشین‌آلات به روزی در اختیار نداریم اما هم‌اکنون سه شیفت زباله شهر کرمانشاه را جمع‌آوری می‌کنیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: زباله شهر کرمانشاه روزانه بین ٧٠٠ الی ٧۵٠ تن است و بر اساس سرانه تولید زباله هر نفر که محاسبه شده حدود ٧٠۵ گرم سرانه تولید زباله هر نفر در شهر کرمانشاه است.

وی گفت: در فصول مختلف سال هم متغیر است لذا بین ٧٠٠ الی ٧۵٠ تن زباله تولیدی در روز وجود دارد که ۶٠٠ تن جمع‌آوری و حدود ١٠٠ الی ١۵٠ تن از آن زباله ارزشمندی است که توسط زباله گردها جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات خدمات شهری برای جمع‌آوری زباله حدود ۴٠ دستگاه است که به صورت شیفت بندی شده زباله‌های شهر کرمانشاه را جمع می‌کنند.

وی بیان کرد: در برخی محلات شهر کرمانشاه هم جمعاوری زباله درب منازل به صورت سنتی است که توسط پیمانکاران خصوصی است و تحت نظارت شهرداری کار می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار