معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه خروجی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها باید ارائه راهکار برای حل مشکلات جامعه باشد، گفت:مقام معظم رهبری بعنوان ولی امر مسلمین بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تاکید دارند و همواره از برگزاری چنین برنامه‌های حمایت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 19 December 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  نخستین رویداد سراسری رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی به میزبانی دانشگاه پیام نور ایلام روز سه‌شنبه با حضور "محمدسبحان حسنی" معاون سیاسی امنیتی استاندار و " فرشید زرگوش" مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری این استان آغاز شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در آیین افتتاحیه این رویداد دانشجویی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعنوان ولی امر مسلمین بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تاکید دارند و همواره از برگزاری چنین برنامه‌های حمایت کرده‌اند.

" محمد سبحان حسنی" با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی موجب پویایی دانشگاه‌ها می شود، افزود: در کرسی‌های آزاد اندیشی نباید حاشیه ها بر متن و اصل موضوع که حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی جامعه است، غلبه کند.

کرسی‌های آزاداندیشی زمینه ساز پویایی دانشگاه‌ها است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از بانیان برگزاری این رویداد در دانشگاه پیام نور، خاطرنشان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی زمینه ایجاد یک فضا برای یک گفت و شنود بین دانشجویان و اساتید و صاحبنظران است که از طریق آن، نیازهای جامعه احصا می‌شود.

وی با تاکید بر استمرار کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان، گفت: از دلِ این کرسی‌های آزاداندیشی راهکارهای جدید برای حل مشکلات جامعه ارائه می‌شود.

حسنی با بیان اینکه در کرسی.های آزاد اندیشی، ایده‌ها و راهکارهای دانشجویان شنیده می‌شود، گفت: تضارب آرا و افکار موجب زنده شدن دانشگاه و بالندگی هر جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: بهترین دینی که می تواند انسان را به کمال برساند دین اسلام و فرهنگ اسلامی است که باید نخبگان و دانشگاهیان در کرسی‌های آزاداندیشی به آن بپردازند و آن را در جامعه تبیین کنند.

این رویداد با حضور دانشجویان دانشگاه های استان با محوریت مسائل اجتماعی در حال برگزار است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار