رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از پلمب یک واحد تفکیک زباله آلاینده و غیرمجاز با حکم قضایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 19 December 2023

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، زهرا خلیلی روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در پی شکایت شهروندان از یک واحد تفکیک زباله واقع در هفت جوی این شهرستان، کارشناسان این اداره نسبت به پایش و بررسی وضعیت زیست محیطی محل مورد نظر اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی انجام شده آلودگی واحد مورد نظر برای کارشناسان اداره محرز شد، اظهار داشت: بر همین اساس ضمن ابلاغ تذکرات زیست محیطی نسبت به تشکیل پرونده قضایی برای مسئول واحد اقدام و پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرفت.

این مسئول ضمن قدردانی از مراجع قضایی شهرستان، خاطرنشان کرد: با حکم مرجع قضایی و با حضور ماموران نیروی انتظامی نسبت به پلمب مرکز تفکیک زباله غیر مجاز و آلاینده اقدام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس با اشاره به اینکه در راستای صیانت از محیط زیست و حفظ سلامت مردم با فعالیت واحدهای آلاینده در این شهرستان مطابق قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی، بلافاصله موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

شهرستان قدس در غرب استان تهران با جمعیت ۴۵۰ هزار نفر در محدوه کوچک، از متراکم ترین مناطق مسکونی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار