مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور تاکید کرد؛
رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی شرق کشور گفت: در طرح چهره به چهره نوجوان به دانسته های روز مسلح می شوند و آموخته های خود را با توجه به تکنولوژی های نوین و ابزارهایی که می تواند به نشر و اشاعه فرهنگ اسلامی کمک کند، بکار می گیرند و با ارتباط خوب با نوجوانان، جامعه به مسیر درست هدایت می شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 25 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی در حاشیه برگزاری گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان خراسان رضوی، بیان کرد: یکی از ویژگی های گروههای معنوی، متکی بر ایمان و با اراده پیش می روند و تعداد و هیاهوهای زمانه در آنها تاثیر نمی‌گذارد.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور گفت: در قرآن بیان شده، کمی کارهایی که در آن اخلاص وجود دارد، هیچ گاه موجب کاستن برکت نمی شود و خداوند یاری کننده در آن کار خواهد بود.

وی با اشاره به طرح چهره به چهره، بیان کرد: این طرح متکی بر ایمان و اراده نوجوانان و جوانان بنا گذاشته و با هدف گیری درستی که دارد بر قلب و مغز جوانان می تواند اثرگذار و مهندسی و مدیریت افکار خوب در راستای اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد.

محمودی افزود: یکی از برکات این جلسات نزدیک تر کردن دلها و قلب ها به یکدیگر است تا بتوانیم مبتنی بر نگاه انقلاب و آرمان های امام و شهدا و آرمان هایی که افتخار ما الهام گرفتن از آنها است، مبتنی بر قرآن و عترت حرکت کنیم تا انقلاب انقلاب اسلامی به کادرسازی بایسته و شایسته برسد.

وی گفت: یکی از نیازهای ما در این زمینه کادر سازی نیروهای انقلابی در بستر مجموعه های انقلابی و حضور مربیان با انگیزه و دارای اخلاص می تواند کمک کند تا نوجوانان و جوانان ما آینده سازان خوبی باشند و به بالندگی و اعتلای ایران اسلامی نزدیک شویم .

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور تصریح کرد: مهمترین چالش ما در عرصه تکنولوژی های نوین روز درگیری فرم و محتوا است، برخی محتوای دینی خوب داشتن را ترجیح می دهند در حالی که کسانی مثل شهید آوینی معتقدند، فرم و محتوا باید هم خوانی داشته باشند.

وی افزود: اتفاقی که در طرح چهره به چهره می افتد، نوجوان به دانسته های روز مسلح می شوند و آموخته های خود را با توجه به تکنولوژی های نوین و ابزارهایی که می تواند به نشر و اشاعه فرهنگ اسلامی کمک کند، بکار می گیرند و با ارتباط های خوب با نوجوانان جامعه را به مسیر درست هدایت کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از پوستر اولین رویداد باشگاه نوجوانه دعوت ویژه مربیان و متربیان حلقه های تربیتی چهره به چهره و چکامه استان خراسان رضوی رونمایی شد.

این رویداد در محورهای مربی برتر، متربی برتر، دلنوشته برتر (خاطرات مربیان و متربیان)، کار ویژه خلاقانه مانند برنامه های ابتکاری در حلقه برای حضور موثر نوجوانان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار