مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت : در دولت سیزدهم ۹۵ میلیارد ریال در زمینه تملک دارایی‌های کتابخانه های عمومی ایلام اختصاص یافت در حالیکه نسبت به ۲سال ماقبل آن که ۲۵میلیارد ریال بوده رشد حدود چهار برابری داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 27 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری در حاشیه رویداد جام امید  افزود : منابع کتاب در کتابخانه های عمومی استان به تعداد ۹۱هزار و ۲۸۶جلد طی 2سال گذشته 6درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت :  اردوهای جهادی با رویکرد فرهنگی در مناطق عشایری و اجرای برنامه‌هایی نظیر توزیع کتاب، معرفی کتاب و غیره، راه اندازی محافل ادبی با حضور چهره های شاخص فرهنگی، محافل قرآنی اجرا شده است.

حیدری ادامه داد : در دولت سیزدهم  هشت کتابخانه در استان کلنگ‌زنی و افتتاح شده که همگی در مناطق محروم و دورافتاده بوده اند.

وی خاطرنشان کرد : یکی از این مراکز کتابخانه سیار با عنوان قاصدک مهربانی است که با مشارکت سپاه امیرالمومنین(ع) استان راه اندازی و هفت روستای محروم استان را در طول هفته پوشش می دهد.

حیدری تاکید کرد کاستقبال از این کتابخانه به حدی گسترده بوده که توسعه آن با راه اندازی چند کتابخانه سیار دیگر در دستور کار جدی قرار گرفته تا بخش زیادی از نیازهای مردم مناطق محروم و دور افتاده به حوزه کتاب رفع شود./ع

پیشرفت_ایران 

#پیشرفت_ایلام 

#جام_امید 

#گروه_رسانه_ای_تابناک 

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار