مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان برنامه‌های ایام هفته مقاومت در کرمان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ 01 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، محمدعلی روح‌الهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: حضرت علی علیه‌السلام خطاب به فرزندانش فرمودند «دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید» و به راستی این جمله در خور شأن شهید سلیمانی بوده و این سردار بزرگ جهان اسلام در عمل نشان داد که رهرو واقعی حضرت امیرالمؤمنین (ع) است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی قهرمانی بود که پس از شهادتش معلوم شد که قهرمانی این سردار بزرگ ذره‌ای از پهلوانی این شهید بوده است، گفت: پس از شهادت حاج قاسم همه ما شاهد حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار دل‌ها و ابراز ارادت مردم به سیدالشهدای جبهه مقاومت و سردار بزرگ جهان اسلام بودیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه در ایام چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم قرار داریم، افزود: امسال نیز بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همانند سال‌های قبل، همراه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و کمیته مردمی ستاد سالگرد شهادت حاج قاسم اقدام به ارائه یکسری از خدمات کرده است.

وی از استقرار بیمارستان سیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان نرماشیر در ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد و بیان کرد: این بیمارستان، یک بیمارستان سیار و تقریباً کامل است.

روح‌الهی با اشاره به اینکه این بیمارستان سیار شامل اتاق عمل، مجموعه سیتی‌اسکن، رادیوگرافی، ماموگرافی و ۱۲ اتاق بستری است، افزود: این بیمارستان در شهرستان نرماشیر مستقر شده و مردم این شهرستان و شهرستان‌های مجاور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی در ارتباط با پشتیبانی از کمیته مردمی ستاد سالگرد شهادت حاج قاسم در حوزه پذیرایی از زائران شهید سلیمانی، گفت: مجموعه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همراه با کمیته مردمی پشتیبانی‌هایی را در ارتباط با طبخ غذا داشته و حدود ۳ میلیارد تومان برآورد قیمت اقلامی است که بنیاد احسان در سالگرد شهادت حاج قاسم هزینه خواهد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان با بیان اینکه برگزاری پویش «دلگرمی احسان» برنامه دیگری است که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اجرا می‌شود، عنوان کرد: در این پویش حدود ۴۰۰ وسیله گرمایشی نفتی، برقی و گازی به قیمت ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت ۵۰ درصدی گروه‌های مردمی، توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پویش دیگری که در ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می‌شود، پویش «لبخند مادری» است، ادامه داد: این پویش در ارتباط با تشویق به افزایش جمعیت و فرزندآوری است.

روح‌الهی با بیان اینکه در پویش «لبخند مادری» به مادرانی که فرزند سوم خود را به دنیا بیاورند بسته تشویقی لبخند مادری اهدا می‌شود، گفت: در این ایام ۱۰۰ بسته تشویقی در مجموع به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط بنیاد ۱۵ خرداد توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان از برگزاری مسابقات فوتسال در سطح شهر کرمان به نام سردار سلیمانی در ایام سالگرد با حمایت ستاد اجرایی خبر داد و افزود: فینال این مسابقات روز ۱۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع یکسری لوازم توانبخشی شامل تشک مواج، واکر، عصا و پشتی ویلچر نیز توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمام حضرت امام (ره) انجام می‌شود، یادآور شد: همه این اقدامات در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود و امیدوار هستیم که بتوانیم رهرو راه حاج قاسم باشیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار