تابناک کهگیلویه وبویراحمد
در نزدیکی آرامستان دهدشت تالاری مجلل از برون و از درون جلب توجه می کند.ابتدا با خود فکر می کنید شاید یکی از کاخ های روم باستان را برای یک شهرک سینمایی باز سازی کرده اند
کد خبر: ۱۱۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 19 October 2015

در نزدیکی آرامستان دهدشت تالاری مجلل از برون و از درون جلب توجه می کند.ابتدا با خود فکر می کنید شاید یکی از کاخ های روم باستان را برای یک شهرک سینمایی باز سازی کرده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد زیارتگاه شهدای دهدشت با چنان سلیقه ای! طراحی وساخته شده است که تصور اینکه این ساختمان را بر محل آرامیدن مردانی که به "خاکیان افلاکی" معروفند زده باشند بسیار سخت است. ساختمانی با ظاهری مجلل که بیرون هیچ گونه شباهتی به زیارتگاه ندارد و زمانی که به نزدیکی آن می رسی با دیدن لوگوی بنیاد شهید تازه متوجه می شوید که به شهدا ربط دارد.

وقتی وارد زیارتگاه می شوید با سالنی مجلل و دارای همه گونه امکانات رو به رو می شوید که امکان ندارد از لذت بودن در آن حتی یک لحظه به شهدا و راه آنها فکر کنید. بسیار جالب است در سالن وسیعی که کولرهای گازی هوایی دلپذیر را برای شما مهیا می کند بخواهید به گرمای شلمچه و جنوب فکر کنید!
در استانی که شهدایش به ساده زیستی و تلاش برای رفاه مردم معروف بودند و همچنین استانی که بیکاری و فقر بیداد می کند هیچ نیازی به ساختمان های مجلل برای شهدای ساده زیستش نیست.
به نظر می رسد مسئولان باید کمی به خود بیایند و جور دیگری راه شهدا را به مردم بنمایانند نه اینگونه!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار