معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با تأکید بر برگزاری برنامه گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم، گفت: مدیران خدمات و عملکردهای دولت و نظام را برای مردم بیان کنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 08 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری در نشست کارگروه برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر استان ایلام، اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تأکید بر اینکه فرمانداران باید پروژه‌هایی را در دستور افتتاح دهه فجر قرار دهند که نیمه‌تمام نباشند و یا پیش‌تر افتتاح نشده باشد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران استان از فرصت دهه فجر در راستای بیان دستاوردهای نظام، دولت و انقلاب به اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید به دنبال کارهای خلاقانه و ابتکاری باشیم، گفت: مردم باید تغییرات ملموس را شاهد باشند و به نتیجه‌گیری مثبتی از عملکردها برسند.

 وی با تأکید بر برگزاری باشکوه و پُرنشاط جشن‌های انقلاب، تصریح کرد: دشمنان انقلاب با هزینه‌های سنگین به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه هستند و دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تشریح خدمات نظام به مردم است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام یادآور شد: شهرداری‌ها با آذین‌بندی معابر و دهیاری‌ها با محوریت نشاط اجتماعی، تمرکز خود را روی بر روی جشن‌های روستایی قرار دهند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: شهرداران و دهیاران با استفاده از فرصت و ظرفیت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشاط اجتماعی را در دستور کار قرار دهند.

 در این نشست اعضای ستاد اطلاع‌رسانی گرامیداشت دهه فجر استان ایلام در خصوص برگزاری باشکوه برنامه‌ها و آیین‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با هم بحث و تبادل نظر کردند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار