سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 07 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور ابلاغی، «محمدامین جاویدپور» را به‌عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان منصوب کرد.

در حکم جاویدپور آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جناب‌عالی به‌موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب می‌شوید.

در این ابلاغ آمده است: ایجاد هماهنگی لازم در تبادل اطلاعات با واحد‌های بازرسی و پاسخگویی به شکایات واحد‌های حقوقی مستقر در دستگاه‌های اجرایی، ارزیابی عملکرد واحد‌های استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، هماهنگی با مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، همکاری با گروه‌های بازرسی و نهاد‌های قانونی کشور ازجمله مواردی است که انتظار دارد نسبت به آن تلاش کنید.

در ادامه می‌خوانیم: امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری و با اهتمام به دیدگاه‌ها و برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌محوری، انقلابیگری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

وظیفه سنگین و حیاتی در انتخابات

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین معارفه سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری سمنان اظهار کرد: دفتر بازرسی به‌عنوان دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان در بحث انتخابات پیش رو وظیفه بسیار سنگین و حیاتی دارد.

وی بیان کرد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان موتور محرک دستگاه‌های اجرایی استان است؛ امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی از مباحثی است که توسط عملکرد این دفتر می‌تواند محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری نقش بسیار مهمی در ساماندهی سفر رئیس‌جمهوری و پیگیری مصوبات و همچنین تحقق مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار سمنان دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار