شهردار منطقه۶ در تور خبری بازدید اصحاب رسانه از محلات شهیدرجایی و شهرک شهیدبهشتی گفت: در این دوره از مدیریت شهری، در مناطق کم برخوردار طرح‌ پروژه‌های زودبازده را شروع کردیم و امیدواریم به سمتی پیش برویم که در سال‌های آینده این مناطق متحول شوند.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 10 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، حسین بنایی‌منش با بیان این مطلب اظهار کرد: اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس رویکرد جدید مدیریت شهری است؛ پروژه‌هایی که بخشی از مطالبات اهالی است و اجرا شدن آنها در محلات موجب افزایش و بهبود کیفیت زندگی مردم می‌شود.

وی گفت: پروژه‌های کوچک‌مقیاس برخلاف پروژه‌های بزرگ فقط عمرانی و ترافیکی نیستند و براساس خواسته و مطالبه شهروندان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، خدماتی، ترافیکی و عمرانی تعریف شده‌اند که این موارد زمینه را برای افزایش حس تعلق شهروندان به محلات خود فراهم می‌کند.

شهردار منطقه ۶ بیان کرد: دو محله شهرک شهید رجایی و شهرک شهید بهشتی از محلات قدیمی این منطقه هستند که می‌توان گفت با توجه به تنوع قومیتی موجود در این محلات شاهد حضور جمع زیادی از نقاط مختلف کشور در این مناطق هستیم.

وی گفت: مدیریت شهری نیز با توجه به تقاضا و درخواست مردم پروژه‌های مختلفی عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و... را در این محلات اجرا کرده است.

شهردار منطقه ۶ افزود: در این راستا برای اولین بار پویش بهسازی واحد‌های تجاری و معابر محله شهید رجایی با مشارکت مدیریت شهری اجرا و در طی آن معابر لکه‌گیری و روکش آسفالت شده و مغازه‌های این بازار نیز رنگ آمیزی و بهسازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار