مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی گفت:تلاش دشمن کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات است اما مردم باید کاری کنند که بازهم دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه و ناامیدتر از همیشه شوند
کد خبر: ۱۱۴۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 15 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» افزود:برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید با ارزیابی درست حضور مردم را با شکوه کرد، در این راه نقش ایمان و امید قوی در میان مردم می‌تواند جدی باشد.

ایشان بیان کرد:شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است.

وی گفت: امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

سرهنگ کریمی عنوان کرد: شرکت در انتخابات و گزینش خوب و آگاهانه وظیفه ی همه ی ماست، راهکار عبور از بحران ها و مشکلات حضور در انتخابات است. دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی دارند. مردم همه در انتخابات شرکت کنند، پرشور شرکت کنند، آگاهانه شرکت کنند، فکر کنند، تحقیق کنند و آن کسی را که می‌خواهند انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار