رئیس شورای شهر قم:
رئیس شورای اسلامی شهر قم یکی از وظایف شورای شهر را پاسخگویی و ارتباط با مردم دانست و گفت: درب‌های شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲ 19 January 2024

به گزارش تابناک قم، محسن محرری در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مطالبات مردم منطقه ۳ قم که در مسجد قبا برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: رأی‌های ارزشمند مردم است که اعضای شورای شهر قم را در این جایگاه قرار داده و ما خودمان را خادم مردم می‌دانیم.

وی یکی از وظایف شورای شهر را پاسخگویی و ارتباط با مردم دانست و گفت: یکی از بسترهای ارتباط‌گیری با مردم در مسجد تحقق می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه افزود: درب شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است و مردم می‌توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات حتی با ارتباط تلفنی نکات خود را برای ما بیان کنند و همچنین می‌توانند با مراجعه به ساختمان شورای شهر قم با ما در ارتباط باشند.

جمع‌آوری پسماند و نگهداری فضای سبز قم سالانه هزار میلیارد تومان هزینه دارد

مجید اخوان در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم به مطالبات مردم منطقه ۳ قم که در مسجد قبا برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر به‌عنوان نمایندگان مردم هستند و ما وظیفه داریم در تعیین بودجه مشارکت کرده و بر این روند نظارت کامل داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تمام سعی ما مصرف شایسته بودجه شهر است، گفت: منابع شهر محدود است و دولت هیچ مساعدت مالی به شهرداری اختصاص نمی‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم افزود: در شهر سالانه هزار میلیارد هزینه جمع‌آوری زباله و نگهداری از فضای سبز شهر قم است که این مبلغ از محل عوارض ساختمانی؛ شغلی و غیره تأمین می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی بودجه را خواهیم داشت و همان‌طور که شایسته است نظارت انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار