رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت:مجموع اعتبار مصوبات تسهیلاتی سفر ریاست جمهوری ۱۷ هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان است که تا کنون بیش از ۵۷ درصد آن محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 20 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،نوربخش عسکری پیش از ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به این استان ۲۲۸ مصوبه وجود داشت که ۲۱۳ مصوبه بودجه‌ای و ۱۵ مصوبه غیر بودجه‌ای است که ۲۱۳ مصوبه بودجه‌ای مشمول یک هزار و ۲۹۲ ریز پروژه شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی افزود: مجموع اعتبار مصوب برای پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان است که ۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۱، ۴ هزار و ۲۹۴ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ و برای سال آتی نیز ۲ هزار و ۵۳ میلیارد تومان مصوب شده است.

عسکری گفت: از مجموع ۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار سفر تا کنون ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان معادل ۸۵.۵۷ درصد اعتبارات محقق شده است و میانگین وزنی پیشرفت فیزیکی مصوبات نیز ۴۹ درصد است.

وی ادامه داد: مجموع اعتبار مصوبات تسهیلاتی سفر ریاست جمهوری ۱۷ هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان است که تا به امروز ۹ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان از مصوبات تسهیلاتی معادل ۵۷.۲۴ درصد تخصیص پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار