معاون استاندار کرمان گفت: یک‌هزار و ۲۰ پروژه با اعتبار حدود ۱۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در استان کرمان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 24 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، مصطفی آیت‌الهی‌موسوی بعد از ظهر امروز در ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: یک هزار و ۲۰ پروژه با اعتبار حدود ۱۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در استان کرمان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: ۷۸۷ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار و ۸۳۵ میلیارد تومان در دستگاه‌های اجرایی و ۲۳۳ پروژه با اعتبار ۶۷۲ میلیارد تومان در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: ۲۳۸ پروژه از ۵۹۴ پروژه از محل اعتبارات استانی توسط دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد و اعتبار ۲۵۶ پروژه از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

آیت‌اللهی‌موسوی ادامه داد: اعتبار ۸۳ پروژه‌ای که عملیات اجرایی آن‌ها در این ایام آغاز می‌شود هم از محل منابع استانی و ۱۱۰ پروژه دیگر از محل منابع ملی است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۲۹ پروژه بیشترین پروژه از لحاظ تعداد را دارد که در ایام دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و از لحاظ اعتبارات بیشترین مورد به شرکت گاز با یک‌هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان تعلق دارد.

وی درباره پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها در این ایام آغاز می‌شود، گفت: بنیاد مسکن در دهه فجر نیز کلنگ بیشترین پروژه‌ها را به زمین خواهد زد و شرکت گاز از لحاظ اعتبار در این زمینه در جایگاه اول قرار دارد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار