معاون ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان بابیان این که موفقیت هر مدرسه به کارایی و اثربخشی مدیریت و رهبری آن بستگی دارد از اجرای طرح تدبیر در بیش ازهزار و ۹۴۰مدرسه ابتدایی سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 20 October 2015
به گزارش آموزش و پرورش هرمزگان، مرتضی عباس نسب درکارگاه آموزشی طرح تدبیر مدیران ناحیه یک بندرعباس  بااعلام این خبر افزود: طرح تدبیر باهدف ارتقای سطح  حرفه ای مدیران ، درسال تحصیلی ۹۴_۹۵ درمدارس سراسراستان اجرایی می شود. طرح تدبیر درراستای راهنمای بهبود مدیریت مدارس ابتدایی و توسعه شرایط تحقق اهداف اموزش و پرورش دوره ابتدایی تنظیم شده است که با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی اجرایی شده است.
 
معاون ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان همچنین گفت:به منظور ارتقا سطح عملکرد و کیفیت مدارس مدیران مدارس از ظرفیت اولیای دانش آموزان ، آموزگاران و دانش آموزان استفاده کنند تا در یک هم افزایی موثر شاهد اجرای بهینه طرح باشیم.
 
معاون ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان در پایان از خدمات مدیریت ناحیه یک بندرعباس و معاونت ابتدایی بزرگترین ناحیه آموزشی استان در اجرای شایسته و مطلوب این طرح تقدیر کرد و بیان داشت: از مجموع ۳۴۰هزار دانش آموز هرمزگانی، ۱۹۱هزار دانش آموز در یکهزار و ۹۹۰آموزشگاه دوره ابتدایی مشغول تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار