در آیین باشکوهی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ۶۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان مدال آور ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲ 11 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش این استان ، در آیین باشکوه گفت: افراد تجلیل شده در رشته‌های مختلف ورزشی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی موفق به کسب مقام اول تا سوم شده اند.
فرشید کرمی، با بیان اینکه، فضای مناسب ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تا قبل از روی کار آمدن دولت مردمی ایران قوی ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده است افزود: با تلاش و توجه ویژه دولت سیزدهم به این موضوع هم اکنون سرانه فضای ورزشی در مدارس استان به ۱۱۴ هزار متر مربع افزایش یافته است.
کرمی، از به بهره برداری رسیدن ۱۲ چمن مصنوعی مدارس در استان در دهه فجر خبر داد و گفت:از این تعداد ۵ چمن آن در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام و بقیه در شهرستان‌های گچساران، مارگون، بهمئی و منطقه چاروسا به بهره برداری رسید.
وی از تلاش برای میزبانی مسابقات ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای ارتقاء فعالیت‌های ورزش دانش آموزی و فرهنگیان دراستان فراهم شده است.
در پایان این آیین باشکوه از دانش آموزان و فرهنگیانی که در عرصه ملی مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند و همچنین از پیشکسوتان ورزشی و سرگرو‌های استانی درس تربیت بدنی با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار