ظهر امروز آئین بزرگداشت روز جهانی استاندارد با حضور مسئولان کشوری، استانی و مدیران واحدهای تولیدی برتر استان در سالن استانداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 20 October 2015

 مهدی متقیان مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز جهانی استاندارد که در سالن استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه شعار امسال روز جهانی استاندارد، «استاندارد زبان مشترک جهانی» است، عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های زیادی دارد که باید به آنها توجه شود.                    

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، این مسئول با اشاره به اینکه رسیدن به حد نصاب استاندارد در گرو کیفیت افزایش محصولات است، تصریح کرد: افزایش کیفیت محصولات باعث رضایت از محصول و افزایش تولیدات نیز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه ضریب استاندارد در کشور 65 درصد است، خاطرنشان شد: ضریب استاندارد در استان ما حدود نصف این ضریب بوده و تا وقتی که این طور باشد و تلاشی نکنیم، نباید انتظار داشته باشیم به حد استاندارد کشوری برسیم.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تاکید بر لزوم استاندارد شدن همه محصولات تولیدی و نظارت بر کار واحدهای تولیدی توسط اداره استاندارد، از مسئولان خواست جهت فرهنگ سازی بیشتر به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام کنند.
در ادامه برنامه مدیرکل میراث فرهنگی، معاون راه و شهرسازی، مدیر تولید کارخانه دنا صنعت و شرکت یاسوران نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
در پایان این آئین از مدیران واحد تولیدی دنا صنعت، طبیعت زنده، سیمان یاسوج، آرد مارون گچساران، آب لوله بسپار، کارخانه یاسوران، شرکت سینره و آرد آبشار گستر یاسوج به عنوان واحدهای نمونه استان تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار